torek, 27. februar 2018

50 Cent je na sodišču povedal da ni nikoli imel v lasti Bitcoinov

Ustvarjalni umetnik 50 Cent Jackson morda sploh ni bitcoin milijonar.

Ameriški rapper, katerega pravo ime je Curtis Jackson, je v stečajnem sodišču, ki ga je dobil The Blast, izjavil, da "nikoli ni imel v lasti, niti zdaj nima, bitcoin računa ali kakršenkoli bitcoin", to ni njegov posel. Prijava je bila vložena 23. februarja.


Kot je pred tem poročal CoinDesk, je Jackson sprejel bitcoine kot plačilo za album "Animal Ambition" za leto 2014, in po januarskem poročilu iz zabavne novice TMZ naj bi to bilo okoli 700 BTC-jev, kar je vredno približno 8 milijonov dolarjev, kot je TMZ objavil zgodbo. Takrat je Jackson potrdil novice na Instagramu, in napisal: "Ni slabo za otroka iz južne strani, tako sem ponosen nase." 

V komentarju je še dejal, da je pozabil, da ima bitcoine. Od takrat je bila objava odstranjena iz njegovega računa.

Jackson v novo vloženih sodnih dokumentih trdi, da je tretja družba ravnala s transakcijami bitcoin in da je bilo takoj pretvorjeno v ameriške dolarje.


Na podlagi izpisov iz Jacksonovega BitPay računa, ki so bili vključeni v oddajo, TechCrunch ocenjuje, da so skupna plačila z bitcoini prejeta za album precej nižja od številke, ki jo je prvotno sporočil TMZ, kar kaže, da je Jackson zbral približno 6 ali 7 BTC, ne 700 BTC .


Izvajalec umetnosti in podjetnik sta v dokumentih zatrjevala, da ni ugovarjal poročilu družbe TMZ, ker je imel korist od oglaševanja.


"Kot splošno vprašanje, dokler novinarska zgodba ni nepopravljivo škodljiva za mojo podobo ali znamko, običajno ne čutim potrebe po javnem zanikanju poročila," je zapisal Jackson. "To je še posebej res, če menim, da je zadevno poročilo medijev ugodno za mojo podobo ali blagovno znamko čeprav to poročilo temelji na napačnem razumevanju dejstev ali vsebuje popolne nepravilnosti."


Kar se tiče njegovih prejšnjih pripomb o "pozabljanju" njegovega bitcoin stanja, je Jackson izjavil:

    
"Objavil sem na socialnih medijih, v katerih sem izjavil, da sem" pozabil, da sem to naredil ", ker sem dejansko pozabil, da sem bil eden od prvih snemalcev, ki so sprejeli bitcoin za spletne transakcije."


2-mesečni padec: Bitcoin cena padla pod $ 9K

Cena bitcoina se je prvič po več kot dveh mesecih znižala pod 9.000 $. Po časovnem obdobju je Bitcoin Price indeks CoinDesk (BPI) dosege...